خواتین کا عالمی دن
0 1 min 7 mths
خلوص کا اظہار کیجئے

ہر سال 8 مارچ کو خواتین کا عالمی دن منایا جاتا ہے۔ ایک دن خواتین کی کامیابیوں کو منانے اور صنفی مساوات کے بارے میں شعور اجاگر کرنے کے لئے۔

دنیا کی خواتین ایک مساوی مستقبل کے لئے داغدار ، دقیانوسی تصورات اور تشدد سے پاک ماحول اپنے ارد گرد چاہتی ہیں اور وہ بلاشبہ اس کی مستحق ہیں۔ ایسا مستقبل جو پائیدار ، پرامن ، سب کے لئے مساوی حقوق اور مواقع کے ساتھ۔ دستیاب ہو ہمیں وہاں پہنچنے کے لئے ، دنیا کی ہر ٹیبل پر خواتین کی ضرورت ہے جہاں فیصلے کیے جارہے ہیں۔ فیصلہ ساز اداروں میں خواتین کی رسائی اس دن کا بنیادی مقصد ہے.

خواتین کا عالمی دن

اس سال 2021، خواتین کے عالمی دن (8 مارچ) کا عنوان “خواتین قیادت: کوویڈ ۔19 ایک دنیا میں ایک مساوی مستقبل کا حصول

کوویڈ ۔19 ایک دنیا میں ایک مساوی مستقبل کا حصول

زندگی کے تمام شعبوں میں خواتین کی مکمل اور موثر شرکت اور قیادت ہر ایک کو ترقی کی راہ دکھاتی ہے۔ اس کے باوجود ، خواتین کو عوامی زندگی اور فیصلہ سازی میں اب بھی کم ظرف قرار دیا گیا ہے ، جیسا کہ اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل کی حالیہ رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے۔ دنیا میں خواتین 22 ممالک میں ریاست کے سربراہ یا حکومت کے سربراہ ہیں. اور قومی پارلیمنٹیرین کی صرف 24.9 فیصد خواتین ہیں۔ ترقی کی موجودہ شرح پر ، سربراہان حکومت کے مابین صنفی مساوات کو مزید ایک سو سال لگیں گے۔

خواتین کوویڈ ۔19 کے خلاف جنگ میں بھی صف اول کی حیثیت سے آگے آئی ہیں . بطور فرنٹ لائن اور صحت کے شعبے کے رضاکاران ، بطور سائنسدان ، ڈاکٹر اور نگہداشت رکھنے والے کے طور پر اپنا لوہا منوا چکی ہیں. پھر بھی انہیں عالمی سطح پر اپنے مرد ہم منصبوں سے 11 فیصد کم تنخواہ ملتی ہے۔ 87 ممالک کی COVID-19 ٹاسک ٹیموں کے تجزیے سے پتہ چلا کہ ان میں سے صرف فیصد صنفی مساوات رکھتے ہیں۔

جب خواتین قیادت کرتی ہیں تو ہم مثبت نتائج دیکھتے ہیں

جب خواتین قیادت کرتی ہیں. اور اگے آتی ہیں تو ہم مثبت نتائج دیکھتے ہیں۔ COVID-19 وبائی مرض کے بارے میں کچھ انتہائی موثر اور مثالی جوابات خواتین کی قیادت میں دستیاب تھے۔ اور خواتین ، خاص طور پر نوجوان خواتین ، دنیا کے تمام حصوں میں معاشرتی انصاف ، آب و ہوا کی تبدیلی ، اور مساوات کے لئے آن لائن اور سڑکوں پر مختلف اور جامع تحریکوں میں سب سے آگے ہیں۔ اس کے باوجود ، 30 سال سے کم عمر کی خواتین دنیا بھر میں پارلیمنٹیرین کی 1 فیصد سے بھی کم موجودگی ہے اور یہ سبط کرتا ہے کے دور جدید میں بھی خواتین قیادت ابھی اس درجے تک نہیں پہنچ سکی ہیں جہاں پھنچنا ان کا مساوی حق بنتا ہے ۔

دنیا میں ایک مساوی مستقبل کا حصول

اسی وجہ سے ، اس سال کا خواتین کا عالمی دن ، مساوات کے لئے ایک مساوی فریاد ہے، مشترکہ آواز ہے ، سب کے مساوی مستقبل کے لئے کام کرنا۔
صنفی مساوات کی سرمایہ کاری اور اقدامات کے لئے سب سے اہم مجلس جنریشن ایکویلیٹی فورم ، میکسیکو سٹی میں 29 تا 31 مارچ سے آغاز ہوگا اور جون 2021 میں پیرس میں اختتام پزیر ہوگا۔ ایک ورچوئل پلیٹ فارم ، آنے والی نسلوں میں تبدیلی اور دیرپا تبدیلی کی طرف راغب کرنا اس کا بنیادی متن ہے۔

جنریشن ایکویٹیٹی فورم کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں. کارکنوں سے ملیں. اور ان خواتین رہنماؤں کی کہانیوں سے متاثر ہوں. جن کی ہم تعریف کرتے ہیں۔

یوم خواتین 2020 کے لئے کیا تھیم تھا ؟


٢٠٢٠ کے عالمی یوم خواتین کے موقع پر مرکزی خیال. ایک مساوی دنیا

خواتین کے عالمی دن کے لئے رنگ کیا ہے؟

ارغوانی
سبز امید کی علامت ہے۔ آج ، جامنی رنگ خواتین کے عالمی دن کا رنگ ہے ، اور سبز کے ساتھ مل کر نسوانی تحریک کی نمائندگی کرتا ہے۔

خواتین کے عالمی دن کا کیا مطلب ہے؟

خواتین کا بین الاقوامی دن خواتین کا معاشرتی ، معاشی ، ثقافتی اور سیاسی کارنامہ منانے کا عالمی دن ہے۔ اس دن میں صنفی مساوات کو تیز کرنے کے لئے کارروائی کا مطالبہ بھی کیا گیا ہے۔

یوم خواتین کی ایجاد کس نے کی؟

کلارا جیٹکن
اس دن کو بین الاقوامی بنانے کا خیال کلارا زیٹکن نامی خاتون کو آیا تھا۔ انہوں نے یہ خیال 1910 میں کوپن ہیگن میں ورکنگ ویمن کی ایک بین الاقوامی کانفرنس میں تجویز کیا۔ وہاں 17 ممالک کی 100 خواتین تھیں ، اور انہوں نے اس کی تجویز پر متفقہ طور پر اتفاق کیا۔

خواتین کا عالمی دن

یوم خواتین کے بارے میں کیا خاص بات ہے؟
خواتین کا عالمی دن ہر سال 8 مارچ کو آتا ہے۔ یہ دن زندگی کے ہر شعبے سے وابستہ خواتین کی معاشی ، سیاسی ، معاشرتی اور ثقافتی کامیابیوں کے اعتراف کے طور پر منایا جاتا ہے۔ یہ دن خواتین کی جدوجہد اور کارناموں کو اجاگر کرتے ہوئے عالمی سطح پر منایا جاتا ہے۔

خواتین کے دن آپ کیا کہتے ہیں؟
آپ جو کچھ بھی میرے لئے کرتے ہیں وہ میری زندگی میں ایک بہت بڑا مقام رکھتا ہے۔ میری زندگی کو بہتر بنانے کے لئے آپ کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ یوم خواتین مبارک. میری زندگی کو خواتین کے دن مبارک ہو ، میرا بہتر آدھا ، میری محبت ، میری اہلیہ!


خلوص کا اظہار کیجئے

Leave a Reply