گیٹا برسٹکو
0 1 min 2 weeks
خلوص کا اظہار کیجئے

گیٹا برسٹکو 4 مئی 1926 کو پیدا ہونے والی رومانیہ کے ایک بصری فنکار تھیں جنہوں نے ڈرائنگ ، فوٹو گرافی ، کولیج ، کارکردگی ، عکاسی ، اور فلم میں کام کیا تھا۔ آج گوگل نے ان کو عقیدت سے یاد کرتے ہوے اپنی سرچ انجن کا کور بنایا ہے . گوگل کے اس عمل سے ہمیں گیٹا برسٹکو کے کام پے نظر ڈالنے کا موقعہ ملا ہے. رومانیہ کی آرٹس شہزادی گیٹا برسٹکو سالگرہ مبارک ہو .

برسٹکو نے ٢٠٠٨ میں بچرسٹ نیشنل یونیورسٹی آف آرٹس سے “عصری رومانیہ کے فن کی ترقی میں ان کی نمایاں خدمات” کے لئے اعزازی ڈاکٹریٹ کی سند پیش کی۔
برٹیسکو ادب اور آرٹ میگزین سیکول 21 کی آرٹسٹک ڈائریکٹر تھیں ۔ “ماضی کے جھرونکوں سے ان کے کام کا ایک بڑا پروگرام دسمبر 1999 میں آرٹ آف رومانیہ کے نیشنل میوزیم میں منعقد ہوا۔
وہ2017 57 ویں وینس بینالے میں رومانیہ کی نمائندگی کے لئے نمائندہ منتخب ہوگئیں۔

برسٹکو نے 1945 ء سے 1949 کے درمیان جارج کلیزنکو اور ٹیوڈور ویانو کے ماتحت ، یونیورسٹی آف بخارسٹ کی فیکلٹی میں ، اور کیمیل ریسو کے تحت اکیڈمی آف فائن آرٹس میں تعلیم حاصل کی۔

آرٹ اور لکھنے کے مابین ایک قریبی رشتہ گیٹا برسٹکو کے بیشتر کاموں میں باریکی سے ديکھا جا سکتا ہے

کمیونسٹ پارٹی کے عروج کی وجہ سے اسے اپنی ڈگری مکمل کرنے سے پہلے مؤخر الذکر سے نکال دیا گیا تھا – چونکہ ان کے والدین کی ملکیت تھی ، اس لئے اسے ‘بد بنیاد’ سمجھا جاتا تھا۔ 1969 میں وہ یونیورسٹی واپس آئیں اور 1971 تک انسٹی ٹیوٹ آف فائن آرٹس “نیکولائی گریگورسکو” میں زیر تعلیم رہیں۔ انہوں نے آرٹ کے ساتھ ساتھ ادب کا بھی مطالعہ کیا ، اور آرٹ اور لکھنے کے مابین ایک قریبی رشتہ ان کے بیشتر کاموں میں باریکی سے ديکھا جا سکتا ہے۔

گیٹا برسٹکو سالگرہ مبارک

1970 اور 1980 کی دہائی میں رومانیہ کا عوامی حلقہ بکھرے ہوئے سوشلزم میں سے ایک تھا ، اور جب جمالیاتی اظھار، بنیاد پرستوں کو برداشت نہیں تھا۔ ایسے ماحول میں جہاں سنسرشپ کا دباؤ تھا تب گیٹا برسٹکو اور دوسرے فنکاروں کو اپنے اپنے اسٹوڈیوز کے اندر خفیہ یا اپنی ذات تک ہی محدود کام کرنے پر مجبور کردیا۔

اس سینسرشپ اورسخت سیاسی دباؤ کا شاید نتیجہ یہ نکلا کے انہوں نے 1978میں “سنجیدہ سیلف پورٹریٹ ” کے عنوان سے “اشتعال انگیز سیلف پورٹریٹ کا کولاج” تخلیق کیا ۔ ان تصویروں میں ، برٹیسکو نے اپنے آپ کو منہ اور آنکھوں سے ایک کاغذ کی پٹی کے ذریعہ سیل کر کے دکھایا ہے ، تاکہ وہ اس وقت موجودہ عوامی دائرے میں آزادانہ طور پر بولنے میں اپنی صلاحیت کا اظہار نہ کرسکے۔

برسٹکو نے آرٹس ایڈیٹر ، مصوری اور متحرک ماہر کی حیثیت سے کام کیا

اپنے عمدہ آرٹ کورس سے خارج ہونے کے بعد ، برٹیسکو نے آرٹس ایڈیٹر ، مصوری اور متحرک ماہر کی حیثیت سے کام کیا ، اور آرٹسٹ یونین کے لئے رومانیہ اور بیرون ملک بھی دستاویزاتی سفر کیا۔
برسوسکو متعدد ادبی شخصیات میں دلچسپی رکھتی تھیں ، جن میں ایسوپ (Aesop)، فاؤسٹ (Faust)، اور میڈیا (Medea) شامل تھے۔

2017 میں رومانیہ کی وزارت ثقافت نے 57 ویں وینس بیلاین (Venice Biennale) میں رومانیہ کی نمائندگی کے لئے برٹیسکو کا انتخاب کیا۔ “گیٹا برٹیسکو” کے عنوان سے انہوں نے کام کا ایک چھوٹا سا پیش کیا۔ اس سے پہلے وہ دو بار بیونیل میں حصہ لے چکی تھیں – 1960 میں ، ایک گروپ نمائش کے حصے کے طور پر ، اور دوسرا سنٹرل پویلین میں 2013 میں ، اس کے ہمراہ رومانیہ کے ساتھی فنکاروں – اسٹیفن برٹلان اور آندرا اروسوٹا بھی تھے .
آرٹس کی ایک عاشق ایک طالب علم جنہوں نے سختیوں کا بھی سامنا کیا ١٩ ستمبر ٢٠١٨ میں چل بسیں.


خلوص کا اظہار کیجئے

Leave a Reply